| |
|
| Artikelnr.: CINL8-88599594 Fabrikantnr.: 573876EUC EAN/GTIN: 0035051573876 |
| |
|
| | |
| Welkom! Pluche en glamour horen bij onze manier van leven. We hebben een zwak voor mooie mode, dus we zien er altijd perfect uit, of we nou chillen met onze vriendinnen of over de pluizige loper lopen. Wij zijn wild op stijl.
Na Na Na Surprise Teens zijn prachtige, zachte modepoppen van 28 cm met heel veel persoonlijkheid en een glamourstijl. Samantha Smartie heeft zich voor haar look laten inspireren door een uil. Ze heeft lang, rood haar, een geprint gezichtje en geprinte kledingdetails. Geniet van de ongelooflijke uitpakervaring. Open de verpakking en ontdek een schitterende pop. Laat dan de ballonnen knappen om al haar mode en accessoires uit te pakken. Samantha Smartie is slim. Accepteer het. Ze draagt kleding in schattige schoolmeisjesstijl met een geruite jurk en een vest. Ze heeft ook een pluizige uilenmuts en schattige Mary Jane-uilenschoenen. De geprinte details omvatten witte kniesokken met rode en groene strepen aan de bovenkant. Ze is het perfecte cadeau! Er zit ook een label bij met haar naam, verjaardag en een verhaaltje over haar erop. Verzamel alle 5 de supermooie, zachte Teens-modepoppen. Meer informatie: Logistieke gegevens | (Buitenste) hoofdverpakking breedte | 431.8 mm | | (Buitenste) hoofdverpakking hoogte | 349.25 mm | | GTIN (EAN/UPC)-nummer (buitenste) hoofdverpakking | 10035051573873 | Gewicht en omvang | Hoogte | 280 mm | Leer- & trainvaardigheden | Fantasierijk spelen | Ja | | Leer- en opleidingsvaardigheden | Motorische vaardigheidstraining | Verpakking | Breedte verpakking | 254 mm | | Diepte verpakking | 106.68 mm | | Hoogte verpakking | 317.5 mm | | Gewicht verpakking | 650 g | Kenmerken | Kleur van het product | Meerkleurig | | Geslacht pop | Vrouw | | Aanbevolen leeftijd (min) | 5 jaar | | Voorgesteld geslacht | Meisjes | | Aanbevolen leeftijd (max) | 10 jaar | | Materiaal | Stof/Weefsel | Veiligheidswaarschuwing | EU TSD-waarschuwing | Niet geschikt voor kinderen onder de 36 maanden |
|
| | |
| | | |
| | | |
| |