| |
|
| Artikelnr.: CINL5-91937011 Fabrikantnr.: SAJT2ZM/A EAN/GTIN: 194252682746 |
| |
|
| | |
| De ultieme helpdesk voor je helpdesk AppleCare for Enterprise is een uitbreiding van de fabrieksgarantie gecombineerd met service en reparatie van uw devices door Apple. Daarnaast krijgt de IT-afdeling toegang tot technische ondersteuning vanuit Apple en krijgen eindgebruikers ongelimiteerd toegang tot Apple Support. Om in aanmerking te komen dienen in het eerste jaar van de overeenkomst tenminste 200 iPhones, iPads of Macs aangeschaft te worden met een ACE product. Deze drempel dient gedurende de overeenkomst behaald te blijven.
Dekking voor ondersteuning van Mac, iPhone en iPad voor eindgebruikers Reparatie of vervanging van devices - Tier 1:Standaard reparatie of vervanging van 5 procent van iPhone/iPad of reparatie van 2 procent van Mac, ongeacht de reden. - Tier 1+:Reparatie of vervanging van 10 procent van iPhone/iPad of reparatie van 4 procent van Mac, ongeacht de reden.
Wereldwijd hardwareservice ter plaatse - Next Business Day On-Site (NBD) voor alle gedekte Apple hardware, uitgevoerd door IBM. - Deze dekking wordt gegeven in 160 landen wereldwijd. - Mac wordt On-Site gerepareerd. iPhone/iPad wordt On-Site geswaptvoor een vergelijkbaar device.
Ondersteuning voor eindgebruikers - 24/7 toegang met voorrang tot Apple Support voor eindgebruikers. - Ondersteuning in de eigen taal tijdens kantooruren. - Aan de hand van een pincode die toegankelijk is voor alle eindgebruikers
Dekking voor IT-afdelingen - Eén incident op bedrijfsniveau per jaar inbegrepen. - 24/7 ondersteuning binnen één uur voor urgente problemen (P1). - MDM,beveiligingen implementatietechnologieën. - Toegang tot de AppleCare for Enterprise-portal voor het indienen van incidenten en het bekijken van accountactiviteit.
Aanvullende informatie Er zijn twee opties beschikbaar voor je organisatie. Gedurende de looptijd krijg je een tegoed waarmee tot 10% iPhone en iPad of tot 4% aan Mac vervangen of gerepareerd kan worden. Standaard geldt een tegoed van 5% op iPhone of iPad en 2% op Mac. Voor alle reparaties of vervangingen geldt dat dit op basis van het Next Business Day On-Site principe is en is inclusief schadegevallen. Er zijn geen aanvullende kosten aan verbonden bij reparatie of vervanging buiten garantie. Verlies of diefstal valt wel buiten deze dekking. De IT-afdeling kan tot zes personen toegang geven tot Apple Support engineers en kan jaarlijks één incident op bedrijfsniveau melden. Ondersteuning is 24/7 beschikbaar met een responsetijd van 1 uur bij een bedrijf kritisch incident. Het biedt onder meer hulp bij MDM gerelateerde vragen, beveiliging en implementaties. Aanmelden van incidenten gaat via het AppleCare Enterprise-portaal of Enterprise telefoonnummer. Het portaal biedt een compleet overzicht van de incidenten. Alle medewerkers krijgen toegang tot Apple Support. Apple Support biedt technische telefonische ondersteuning voor Apple hardware, Apple-software en persoonlijke accounts of instellingen. Medewerkers kunnen zich met een pincode identificeren bij Apple Support. Een medewerker kan ook voor persoonlijke Apple devices gebruik maken van Apple Support via deze pincode. Het aanmelden van reparaties verloopt via Apple Support. Er worden geen extra kosten gerekend voor een eventuele No Fault Found case. Bij aanmelding via Apple Support wordt remote een diagnose gesteld en een inschatting gemaakt of On-Site reparatie nodig is. Het minimale aantal devices voor afname van AppleCare for Enterprise is 200. Dit aantal dient binnen een jaar te worden behaald en dient behaald te blijven gedurende de looptijd van het contract. Bestaande AppleCare producten (AppleCare+ of AppleCare Protection Plan) kunnen worden omgezet naar AppleCare for Enterprise. Meer informatie: Kenmerken | Aantal jaar | 3 jaar | | Soort | Ter plaatse | | Servicetype | Next Business Day | | Service included | Onderdelen en arbeid | | Service-uren (hours x days) | 24x7 | | Ondersteuning ter plekke | Ja | | Compatibiliteit | iMac |
|
| | |
| | | |
| | | |
| |