| |
|
| Artikelnr.: CINL2-78529612 Fabrikantnr.: XNBNMN_3OS4OS EAN/GTIN: geen gegevens |
| |
|
| | |
| De basisgarantie van Dell omvat reparatie of vervanging bij productiedefecten. Met Onsite Service komt, als de technisch deskundigen van Dell na externe diagnose vaststellen dat de situatie niet op afstand kan worden opgelost, een supporttechnicus op locatie, gewoonlijk binnen 1-2 werkdagen. Dit is support wanneer u deze nodig hebt, waar u deze nodig hebt. Voor uw gemak.
Dell adviseert ProSupport. Als u meer nodig hebt dan support tijdens normale bedrijfsuren, kunt u een upgrade naar ProSupport overwegen.
*De beschikbaarheid en voorwaarden van Dell Technologies Services verschillen per regio en per product. Neem contact op met een verkoopvertegenwoordiger voor nadere details.
Meer informatie: Kenmerken | Aantal jaar | 4 jaar | | Type product | opwaarderen | | Servicetype | Basic Onsite | | Service included | Onderdelen en arbeid | | Next Business Day (NBD) | Ja | | Service-uren (hours x days) | 8x5 | | Telefoon sondersteuning | Ja | | Ondersteuning ter plekke | Ja | | Web support | Ja | | Probleemoplossing | Ja | | Onderdelen vervangen | Ja | | Compatibiliteit | WYSE MANAGEMENT SUITE PRO (WMSPro), XPS 11 (9P33), XPS 13, XPS 13 2-in-1, XPS 13 (9360) with 8th Generation Intel Processors, XPS 13 (9370), La Ferrari, XPS 15-9570 |
|
| | |
| | | |
| | | |
| |