| |
|
| Artikelnr.: 4988-2386156-BP Fabrikantnr.: SCP710BMK2 EAN/GTIN: 4049521463839 |
| |
|
| | |
| Adam Hall accessoires SUPER CLAMP MK2 universele haak met klemhendel zwart - VERSIE 2 Perfect voor verlichting en multimediatoepassingen One-Click auto-Lock Verstelbare klemhendel - in elke positie te bedienen Voor montage op ronde en rechthoekige buizen en op vlakke voorwerpen. 5/8" (16 mm) zeshoekige of ronde tapopname 1 x M6 schroefdraad en 2 x M5 schroefdraad TÜV getest Belastbaarheid: 20 kg Niet roestvrij Verschillende bevestigingstapeinden optioneel verkrijgbaar Als u voor de taak staat om voor de ophanging van uw koplampen, camera's of luidsprekers de juiste hoek te vinden, achtergronden of molton op te hangen of iets veilig aan traversen te monteren, moet u een betrouwbare hulp nodig hebben. De nieuwe Super Clamp biedt u nu de mogelijkheid met één klik - One-Click auto-Lock - zware voorwerpen zoals lampen gemakkelijk vast te zetten, want de bevestigingspen klikt direct vast. Ook als u als fotograaf wilt werken, als Youtuber in de home-studio of als lichttechnicus lampen aan de truss wilt bevestigen, met de Super Clamp zijn uw creativiteit geen grenzen gesteld. Flexibel overal te gebruiken, op ronde of vlakke oppervlakken, is de robuuste Super Clamp niet alleen veelzijdig inzetbaar, maar ook zeer belastbaar. Uw nieuwe bevestigingsset houdt tot 20 kg vast en is ook nog TÜV-gecertificeerd. Laat u graag zelf zien hoe snel en eenvoudig u de Super Clamp kunt monteren. De teksten voor dit artikel zijn automatisch vertaald. Uitvoering: Soort product: Truss accessoires type: Universele klem materiaal: Spuitgietaluminium oppervlak: Gepoedercoat kleur: zwart geschikt voor buisdiameter (mm): 13 - 53 mm aansluiting: Voor bouten SS017 of SS018 gewicht: 0,48 kg overige eigenschappen: TÜV-gecertificeerd Technische spec.: Belastbaar tot: 20 kg · Gewicht: 480 g Meer informatie: | | Energielabel: | n.v.t. | 01 Merk: | Adam Hall | Energielabel 2021: | n.v.t. | Belastbaar tot: | 20 kg | Gewicht: | 480 g | Soortnaam: | Halfcoupler |
|
| | |
| | | |
| |