| |
|
| Artikelnr.: 1509-30050365 Fabrikantnr.: BSS84LT1G EAN/GTIN: geen gegevens |
| | |
|
| | |
| Product Name=MOSFET,Type=BSS84LT1G,AAN-weerstand (Rds(aan))=10 Ω,Afvoerbron-spanning (Vds)=50 V,Bedrijfstemperatuur max.=150 °C,Bedrijfstemperatuur min.=-55 °C,Continu afvoerstroom (ID)=-130 mA,Pinnen=3,Poortbronspanning=-5 V,Reflow-temperatuur max.=260 °C,Stijgtijd=9.7 ns,Valtijd=1.7 ns,Vermogensdissipatie (Pd)=225 mW,Vertragingstijd AAN=3.6 ns,Vertragingstijd UIT=1.2 ns,Configuratie=Enkel,Transistorpolariteit=P-Kanaal,Type montage=SMD,Verpakking=Tape en haspel,Verpakkingstype=SOT-23,Kwalificatiestandaard voor de automobielindustrie=AEC-Q101 Meer informatie: | | MERCATEO_WA_NR: | 8541290000 | Breedte: | 5 mm | Hoogte: | 2 mm | Diepte: | 8 mm | Oorsprong: | MY | Douanenummer: | 8541290000 | Netto gewicht: | 0,010 g | Bruto gewicht: | 0,01 g |
|
| | |
| | | |
| | | Magazijnen (4) | | |
| | Voorraad | Min. hoeveelheid | | Verzendkosten | | | | | | | | | | | | | | 3000 | | Franco huis | vanaf € 0,0469* | € 0,0656* | | | | | | | | 100 | | € 5,95* | vanaf € 0,0406* | € 0,0726* | | | | | | | | 1 | | € 7,90* | vanaf € 0,053* | € 0,2779* | | | | Magazijn 1509 | | | | 25 | | Franco huis | vanaf € 1,19* | € 2,40* | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Prijzen: Magazijn 1509 | | Bestelhoeveelheid | excl. BTW | incl. BTW | Eenheid | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | minimale bestelhoeveelheid: 25 stuks ( € 60,00* excl. BTW ) |
|
| | | | | Voorraad: Magazijn 1509 | | Verzendkosten: Magazijn 1509 | | | | Bekijk voorraad details hier. | | Bestelwaarde | Verzendkosten | vanaf € 0,00* | € 5,95* | | vanaf € 60,00* | Franco huis |
|
| | | | | Retourvoorwaarden: Magazijn 1509 | | | Periode: | Binnen 30 dagen | Toestand verpakking: | Originele verpakking onbeschadigd, geopend | Toestand goederen: | Ongebruikt | Verzendkosten: | Voor uw rekening | Administratiekosten: | Worden individueel vastgesteld | Conform de algemene voorwaarden en onafhankelijk van de retourvoorwaarden blijft de garantieperiode bestaan. |
|
| | | | | | | |
|