Fujitsu Infrastructure Support SolutionPack - Technische ondersteuning - voor PRIMEFLEX for Microsoft Azure Stack - telefonisch advies - 5 jaren - 24x7 - response-tijd: 2 h - EMEIA
Fujitsu Infrastructure Support SolutionPack - Technische ondersteuning - voor PRIMEFLEX for Microsoft Azure Stack HCI - telefonisch advies - 5 jaren - 24x7 - response-tijd: 2 h - EMEIA
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...
Hardwareondersteuning stelt de diagnose en verhelpt hardwareproblemen door reparatie of vervanging. Fujitsu zal reageren op een incident en de fout verhelpen zoals vastgelegd in de Service Level Ag...